Cheers to Susanna

Museumcafé x Museum Gouda

🌸Cheers to Susanna Afternoon Tea🌸

Vier de kracht en het verhaal van Susanna met onze exclusieve Cheers to Susanna Afternoon Tea in samenwerking met Museum Gouda!

Susanna’s eeuwenoude verhaal over macht, verleiding en #MeToo wordt deze herfst op bijzondere wijze verteld in Museum Gouda. En jij kunt dit verhaal ook proeven! Geniet van onze luxe Afternoon Tea met onder andere huisgemaakte scones, hartverwarmende quiche en zoete lekkernijen, perfect om je bezoek aan de tentoonstelling compleet te maken. 💕

Net als de tentoonstelling staat ook ons Museumcafé voor vrouwelijkheid, creativiteit en aandacht voor de kleinste details. Onze “La Vie en Rose”-sfeer en ode voor vrouwelijkheid maken ons de perfecte match voor dit verhaal over kracht en overleven.

👉 Standaard reservering kost €21,50

👉 Reserveringen voor museumbezoekers kosten slechts €17,50

Beschikbaar op dinsdagen, woensdagen en donderdagen van 8 oktober 2024 t/m 20 maart 2025.

Bestel jouw museumticket voor de tentoonstelling via deze link.